مبارزات مردم ایران در زمان پهلوی فراموش نشدنی است
کد خبر: 3784017
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
صدفی:

مبارزات مردم ایران در زمان پهلوی فراموش نشدنی است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان کرمان از اهمیت تلاش برای اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی گفت و اظهارکرد: رشادت‌ها و مبارزات مردم ایران در زمان پهلوی فراموش نشدنی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، 4 بهمن در نشست خبری از اهمیت تلاش برای اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی گفت و اظهارکرد: رشادت‌ها و مبارزات مردم ایران در زمان پهلوی فراموش نشدنی است.
وی توکل به خداوند، ایمان راسخ، اتحاد و رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) را از ارکان مهم پیروزی انقلاب بیان کرد و افزود: این روزها بهترین فرصت است تا بتوانیم دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سابقه دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی گفت و با بیان اینکه همه این دسیسه‌ها خنثی شده و چهل سال را پشت سر گذاشته‌ایم، بیان کرد: ایران اسلامی اکنون با نواقض و ضعف‌هایی که دارد، در مسیر رشد و تکامل قرار گرفته و به سمت اهداف خود پیش می‌رود.
صدفی چهل سالگی انقلاب را نماد رشد، بلوغ، پویایی، تکامل و روندی رو به توسعه ارزیابی و با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک سرمایه الهی و یک نعمت بزرگ است، تصریح کرد: باید این سرمایه را حفظ کنیم، حضور در جشن‌های چهل سالگی با توجه به رجزخوانی دشمن که گفته بود ایران اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید، خط بطلان دیگری به خط فکری آنان است.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور در راهپیمایی 22 بهمن و اهمیت آن اشاره و بیان کرد: این حضور نشان دهنده این موضوع است که ملت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با استکبار است.
صدفی «افتخار به گذشته و امید به آینده» را شعار پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواند و گفت: مشکلات و ضعف‌هایی در کشور وجود دارد اما اگر یک میزان را برای در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که در حال رشد و پیشرفت هستیم.
وی مجموعه فعالیت‌ها را قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی، مراسم و بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی بیان و اظهارکرد: 150 عنوان برنامه در سراسر استان داریم که 8 هزار و 500 برنامه در قالب فعالیت‌ها، ویژه برنامه‌ها و غیره را در ایام‌الله دهه فجر خواهیم داشت.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید براینکه برنامه‌های بزرگداشت را منحصر به روزهای دهه فجر قرار نداده‌ایم، تصریح کرد: برنامه‌های تبیینی ما عملأ با آغاز سال 97 شروع شده و با مناسبت‌های مختلف آن را ادامه داده‌ایم و تا پایان سال نیز در جریان خواهند بود.
صدفی بیان کرد: این برنامه‌ها با ویژه برنامه 12 بهمن با سالگرد لحظه ورود امام خمینی (ره) به ایران، در مصلی بزرگ امام علی(ع) همراه با سخنرانی فدایی استاندار کرمان آغاز می‌شود.
وی اظهارکرد: برنامه یوم‌الله 22 بهمن نیز یکی دیگر از برنامه‌های محوری است که مردم بیعت مجددی با ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری خواهند داشت و اقتدار و سربلندی ملت ایران را نیز به جهانیان نشان می‌دهند.
صدفی تصریح کرد: این راهپیمایی از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام ابوترابی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم سخنرانی می‌کند.
وی از برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف در پارک مادر با 6 هزار متر مربع مساحت خبر داد و تأکید کرد: اطلاعات تکمیلی آن متعاقبأ اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha