دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بیان شود
کد خبر: 3754298
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
صدفی:

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بیان شود

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در بیان دستاوردهای انقلاب باید نگاه تبیینی را محور قرار دهیم و به بیان دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بپردازیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 17 مهر در جلسه مشترک شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای اداری شهرستان کوهبنان با بیان اینکه مناسبت‌های خاص که برای یک جامعه سرمایه و افتخار است باید ثبت و ضبط شود، گفت: در کشور ما نگاه ملی و اعتقادی در زمینه برگزاری مراسم‌ وجود دارد.
وی افزود: مبدا و منشا برخی رخدادها بر مبنای آموزه‌های دینی و اعتقادی است لذا آیینی مانند سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همواره گرامی داشته می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در آغاز سال 97 عنوان فرمودند که خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جهانیان تببین و کارنامه درخشانی از نظام و انقلاب ارائه کنیم.
صدفی تصریح کرد: بدخواهان نظام، دنیای استکبار و کینه‌توزان همواره توطئه‌های زیادی در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و براندازی این انقلاب انجام داده و می‌دهند.
وی به اتفاقاتی مانند ترور شخصیت‌ها، فتنه‌اندوزی و به شهادت رساندن افراد تاثیرگذار نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: امروزه 3 هزار و 700 اتاق فکر برای براندازی این نظام بودجه‌های کلان می‌گیرند که همه بیانگر این است که دشمنان این نظام نمی‌توانند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.
صدفی عنوان کرد: همه باید هماهنگ و با پرهیز از جنگ و نزاع حزبی کار کنیم و در این راستا مقام معظم رهبری نیز فرمودند: تمام دستاوردها باید فارغ از جناح مطرح شود.
وی با اشاره به اینکه در زمینه محتوا و مطلب مشکلی نداریم اما در زمینه چگونگی ارائه محتوا ضعف داریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند کارهای خود را عالمانه و هنرمندانه انجام دهید؛ لذا باید گروه‌های اندیشه‌ورز را تشکیل دهیم که خارج از برنامه‌های دستگاه خود از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند.
صدفی سخنرانی و برنامه‌های کلیشه‌ای را کم‌اثر دانست و تأکید کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب باید نگاه تبیینی را محور قرار دهیم و به بیان دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی بپردازیم.
انتهای پیام

captcha