انقلاب اسلامی منبعث از قرآن و نهج‌البلاغه است
کد خبر: 3748717
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

انقلاب اسلامی منبعث از قرآن و نهج‌البلاغه است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت دندی گفت: قرآن و نهج‌البلاغه به عنوان کانون اصلی اندیشه‌های انقلاب اسلامی هستند و جوانان باید با این فرهنگ بیشتر آشنا شوند.

انقلاب اسلامی منبعث از قرآن و نهج‌البلاغه استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام  وهاب صبحی ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: نظام اسلامی که با معیارهای گرایش به دین خدا و معنویت، عدالت بین‌المللی، کرامت قائل شدن برای انسان‌ها و تن ندادن به قدرت طلبی و زیاده خواهی سلطه گرائی جهانی بر سر کار آمده است؛ ادامه خواهد یافت.
خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی منبعث از قرآن و نهج‌البلاغه است، ابراز کرد: قرآن و نهج‌البلاغه به عنوان کانون اصلی اندیشه‌های انقلاب اسلامی هستند و جوانان باید با این فرهنگ بیشتر آشنا شوند.
وی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: جایگاه علم همواره مورد تأکید اسلام بوده و محبوبیت یک استاد نزد کودکان و نوجوانان نخستین شرط تأثیرگذاری او بر آنان است.
صبحی خاطر نشان کرد: وجود علاقه و محبت میان استاد شاگردی نیز تا حد زیادی به میزان رعایت عدل و انصاف از طرف مربی بستگی دارد و از آنجا که شاگردان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی و روانی با یکدیگر متفاوتند، در حل مشکلات روحی نیز باید متفاوت برخورد کرد.
 امام جمعه موقت دندی با اشاره به عزاداری‌های مردم در ایام محرم، از تلاش‌ها و اقدامات شایسته رسانه ملی و استانی در پوشش گسترده عزاداری‌های دهه اول محرم و شور و شعور حسینی قدردانی کرد.
انتهای پیام
captcha