گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی + عکس
کد خبر: 3745341
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی + عکس

گروه فرهنگی ـ رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری از کتابی یاد کردند که روایت‌گر زندگی زوج جوانِ دانشجوی دهه هفتادی است و خواستار ثبت داستان زندگی قهرمانان آن در تاریخ شده و تأکید داشتند باید آن را دید؛ کتابی که در فضای مجازی نیز انعکاسی جالب و متفاوت داشت.

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس

به گزارش ایکنا از قزوین، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد کتاب یادت باشد بتواند بعد از آیین رونمایی خود در اسفندماه سال 96 تاکنون با این حجم استقبال و اقبال روبه‌رو شود چنانچه در حال حاضر بنا به گفته ناشر این کتاب 36 هزار نفر این کتاب را به‌صورت مستقیم خوانده‌اند که یکی از آن‌ها رهبر معظم انقلاب است.
حال اینکه تعداد افرادی که به‌صورت غیرمستقیم و با دست‌به‌دست شدن کتاب آن را مطالعه کرده‌اند چه تعداد است الله‌اعلم. چرا که بنا به اذعان بسیاری از جامعه مخاطبان این کتاب به اعضای خانواده، فامیل، آشنایان و دوستان هدیه داده شده و آن‌ها نیز این چرخه را ادامه داده‌اند. بی‌شک این رویکرد و چرخه هرمی «یادت باشد» در جامعه بسیار زیباست.
در این گزارش به بازتاب «یادت باشد» در کشور و بین عموم مردم به‌ویژه نسل جوان پرداخته‌ شده است. مخاطبانی که با ارسال نظرات خود در قالب کلمات به بیان احساس خویش از خواندن کتاب پرداخته‌اند و برخی نیز از قاب دوربین، در فضاها و موقعیت های مختلف چون زیارت، تولد، هدیه به دوست، سفر به مناطق تاریخی و دیگر اماکن «یادت باشد» را یاد کرده‌اند.

اگر این کتاب را تاکنون نخوانده اید می‌توانید با مطالعه این گزارش با آن آشنا شوید.

شهیدی که رهبر انقلاب خواهان ثبت خاطراتش در تاریخ شدند
شهید حمید سیاهکالی مرادی از پاسداران تیپ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) در سال ۱۳۶۸ در قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره کارشناسی در رشته حسابداری درس خواند.
شهید حمید سیاهکالی مرادی را می‌توان شهید پاییزی مدافعان حرم معرفی کرد چرا که در پاییز سال ۱۳۸۹ عازم سفر کربلا شد؛ در پاییز سال ۹۱ عقد؛ در پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و سرانجام در چهارم آذرماه سال ۱۳۹۴ در سن ۲۶ سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید. مزار این شهید در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.

بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با یادت باشد:
گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

«یادت باشد» در یک نگاه کلی
کتابی که می‌شود ساعت‌ها با آن خندید و روزها با آن اشک ریخت. کتاب «یادت باشد» آیینه تمام نمای زندگی شهدای مدافع حرم است، این‌ها همگی «یادشان بود» تا ما «یادمان باشد» راه از آسمان می‌گذرد!
اگر دنبال کتابی برای آرامش روح، برای پیدا کردن راه یا حتی برای هدیه دادن به بهترین عزیزانتان هستید این کتاب را حتماً بخرید و بخوانید و هدیه بدهید چرا که از آن دست کتاب‌های است که دوست نداری تمام شود و وقتی به آخر می‌رسی نمی‌دانی اول راهی یا آخر راه! فقط می‌شود گفت باران کلمات که می‌بارد دلمان برایشان تنگ می‌شود.
کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ای از جنس شهدا است که به بیان خاطرات شهید دانشجوی مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» با روایتی کاملاً عاشقانه، متفاوت در قالب داستانی از زندگی مشترک این شهید بزرگوار به روایت همسر شهید می‌پردازد.
این کتاب بعد از دو سال پیگیری و ممارست جدی پروژه اولین کتاب شهید مدافع حرم استان قزوین به روایت همسر به سرانجام رسید که در ابعاد ۱۳ در ۱۸ و در ۳۷۸ صفحه به همت نویسنده جوان و خلاق «محمدرسول ملاحسنی»، مصاحبه و بازنویسی متن نیز توسط رقیه ملاحسنی، طراحی توسط آرزو آقابابایی و ویراستاری توسط لیلا حاتمی و با فعالیت جمعی از فعالان و خادمان شهدا به نگارش درآمده و توسط انتشارات «شهید کاظمی» به چاپ رسیده است.

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

 اگر خود را از این سفره محروم کنیم به خودمان ظلم کرده‌ایم

محمدرسول ملاحسنی نویسنده کتاب «یادت باشد» در گفت و گو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: به‌زعم حقیر مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله در سیره زندگی شهید سیاهکالی مرادی اصل مراقبه بوده است، چه مراقبه در ارتباط با خداوند، چه در ارتباط با نزدیکان، آشنایان، اقوام، همسایگان و دوستان.
وی افزود: بهترین راه برای این‌که کمی همرنگ شهدا بشویم این است که بعد از مطالعه کامل کتاب یک‌بار دیگر کتاب را با این نگاه مرور کنیم که شهید در طول ایام مختلف چه مسائلی را به‌عنوان نکته اخلاقی رعایت می‌کرده است، البته قرار هم نیست ما در گام اول همه این رفتارها را رعایت کنیم.
ملاحسنی تصریح کرد: خوب است نکات اخلاقی زندگی شهید را یادداشت کنیم و خودمان را مقید کنیم که مثلاً در یک چله دو یا سه درس اخلاقی شهید را در زندگی خودمان پیاده کنیم، مطمئناً بعد از چند روز عنایت خود شهید هم شامل حال ما خواهد شد و کم‌کم سیره عملی ما رنگ و بوی صفا و صمیمیت همین زندگی عاشقانه را خواهد گرفت.
نویسنده کتاب «یادت باشد» تصریح کرد: شهید «حمید سیاهکالی» سفره‌ای از رحمت و برکت را به نام «یادت باشد» پهن کرده است و یقین دارم هر کسی کوچک‌ترین قدمی در این راه بردارد شک نداشته باشد خیلی زود این شهید جواب این خدمت را به بهترین نحو خواهد داد، بدون شک اگر خودمان را از این سفره محروم کنیم به خودمان ظلم کرده‌ایم.

 گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

هدیه ویژه جشن تولد

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
چه دل‌خونی دارد #انار
چه دلی خون می‌کند #پاییز
چه خونی به پا می‌کند #عشق
این #یادت_باشدِ شما برای من یادآور #ایثار است
#گذشت شما و #همسرتان برای گذر از دنائت دنیا و رسیدن به عالم معنا
آری تفاوت عشق و دوست داشتن همین است، دوست داشتن یعنی خودخواهی و برای خود خواستن اما عشق یعنی از خود گذشتن برای معشوق.
نیستم نیست که هستی همه در نیستی است
هیچم و هیچ که در هیچ نظر فرمایی
#امام_خمینی_رحمت_الله_علیه

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
همه‌چیز ساده‌اش قشنگ است!
نمی‌دانم چگونه احساسم را بازگو کنم...
خواهرم یک روز به من زنگ زد و گفت کتاب یادت باشد را که در مورد شهید بزرگوار است یک‌روزه خواندم و کلی گریه کردم...
من با شنیدن اسم این شهید بزرگوار یاد فیلمی که قبلاً از لحظه خداحافظی بانو با شهید دیده بودم افتادم، که بانو در آغوش پدرشان به شهید می‌گفتند عزیزم شهادتت مبارک سلام منو به سیدالشهدا برسون...
این کتاب را خواهرم به دستم رساند تا بخوانمش...
خیلی با خواندن این کتاب دگرگون شدم
با خواندن این کتاب خیلی گریه کردم و با خودم گفتم چقدر فراق و دل‌تنگی سخت است...
باد که می‌وزد، هوا که ابری می‌شود، می‌رود آنجا که جایش گذاشتی...
و تو را که انس گرفته‌ای، محال است دل‌تنگ نشوی... گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

بنرهای اطلاع رسانی کتاب یادت باشد در سطح شهر بوشهر به همت اهالی یادت باشد

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
امنیت اتفاقی نیست...
حال دل‌تنگی من، خوب است...
جایت اما خالی و ملالی نیست مگر دوری تو، اما عمری یاد من داد زینب، که بگویم و نبینم به جز از زیبایی...
و خداوند فرمود: در این دنیا کسانی را خواهید یافت که من را به یادت می‌اندازند...
آری بی‌شک تو را می‌گفت ای شهید...
او با سپاهی از شهیدان خواهد آمد...
ای شهید تو زنده‌ای و من مرده...
با خواندن این کتاب به یادت بودم به یادم باش و برایم دعا کن تا مثل تو خداوند خریدارم شود... گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

تقدیم پایان‌نامه دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه فردوسی مشهد به شهید هادی و شهید سیاهکالی

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
گاهی آن‌قدر غرقی در اقیانوس روزمرگی‌ها و دغدغه‌های یک انسان قرن بیست و یکمی که گذشت زمان چون تَلی از خاک بر حجم وسیعی از باورها مفاهیم بلند قلب و ذهنت می‌نشیند و آن‌ها را کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌کند تا محو شوند.
اما علی‌رغم تمام زرق‌وبرق‌های پر هوس این جهان هزار نقش که هر دیده را خیره و مدهوش می‌کند،انسان‌هایی در کنارمان نفس می‌کشند که حیای نرگس چشم‌هایشان تو را دل‌تنگ نگاه‌های خیبر گونِ حاج همت می‌کند.
سجده‌های دردمندشان و قنوت‌هایی که پر بغض وصال را بی‌صدا فریاد می‌زند قلبت را راهیِ رمل‌های سوزان فکه می‌کند که ذراتش گُواه اشک‌های نیمه‌شب مردانی است که نماز عشق را به نیت پرواز اقامه می‌کردند.
مردانی که غیرت حیدر گونِشان تاب اهانتی دوباره از سوی حرام زادگان یزید و ابن زیاد به بارگاه بانوی دمشق را نداشت و عباس وار سینه‌ها را سپر کرده و فدایی حریم حرم شدند.
مردانی که نه چون سلبریتی های بی‌سواد سرزمینم رسانه‌ای بودند و نه بوی ادکلن تلخشان هوش از سر می‌برد؛ آن‌ها مردانی بودند که وجودشان را در الله فانی می‌دیدند از نسل درد بودند و بوی باروت می‌دادند و خاک.
در دنیایی که نام عشق را کودکانه ملعبه دست کرده‌اند تو چه زیبا قداست نام بلندش را در معبود خلاصه کرده‌ای و بس.
و عشق ابدیت که سلطان آب بود و بین‌الحرمینش که شب‌های جمعه مرغ روحت را پر می‌دادی به‌سوی سرزمین کربلا.
خاکی که عطر سیب می‌دهد و مهربانی‌های مادری قد خمیده.
و بانویی که با کلمه به کلمه و خط به خط کتاب در کنارش اشک ریختم، لبخند زدم و عشق را با مرام و رنگ و بوی دنیای او تجربه کردم...
زنی که یادم انداخت عاشقانه‌هایم را باید برای یک نفر در گوشه قلبم کنار بگذارم.
یادم انداخت دلم از شیرینی هیچ محبت ناپاکی حق ندارد غنج بزند.
یادم انداخت چادرم ارثیه حضرت مادر است؛ با همین پارچه مشکی دوست‌داشتنی می‌توان تا عرش پرواز کرد و دردانه حضرت مادر شد.
یادمان باشد زندگی کوتاه‌تر از لبخند گل است، حیف است این گل را در کنار کسی به غیر از اهل‌بیت پرپر کنیم.
یادمان باشد در بازار یوسف‌های ارزان دنیا یوسف زهرا را گم نکنیم.
یادمان باشد این دنیا جای ماندن نیست پس بگذریم
بال‌هایم هوس با تو پریدن دارد
بوسه بر خاک قدم‌های تو چیدن دارد
من شنیدم سر عشاق به‌زانوی شماست
و از آن روز سرم میل بریدن دارد
#دختری_از_تبار_آوینی 

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

به یاد شهید سیاهکالی در حرم مطهر امام رضا

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی 

هدیه دادن بهترین دوست به بهترین دوستم!

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
همیشه فکر می‌کردم یک انسان چطور زندگی میکنه که خدا مرگ اون رو حیاتش قرار میده!؟!؟
الان با خوندن زندگی کوتاه اما پر از درس زندگی پر از عشق صادقانه حمید آقا و فرزانه خانم فهمیدم به‌راستی باید شهید باشی تا شهید شوی.
فرزانه عزیز تمام کتاب را با دل‌وجان خواندم هرجایش که می‌خندیدم غصه‌ای هم با خنده‌هایم بود که ای‌کاش این زندگی شاد و شیرین ادامه داشت
نمیگم کاش حمید آقا شهید نمی‌شد چون واقعاً کسی که مثل شهدا زندگی می‌کرد و زندگی‌اش با عطر تربت امام حسین و یاد شهدا مزین بوده الحق که لایق شهادت بوده
عزیزم میخوام اینو بگم که خوندن یادت باشد مرا به یاد انداخت که مهربان باشم خیرخواه و همیشه عاشق باشم ،عاشق زندگی و هر آنچه خدا به من داده.
و در آخر ان شاءالله فردای قیامت جلو شهدا و خانواده‌های عزیزشون شرمنده نباشم.

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

یادت باشد در بین الحریمین

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
سلام‌علیکم ،این کتاب رو که خوندم با خنده‌هایشان خندیدم و با جدایی‌شان اشک ریختم لحظه‌لحظه وداع فرزانه خانم با آقا حمید برایم جانکاه و سخت بود،احسنت به این عشق و عاشقی که ریشه در اعتقادات و ولایتی بودن داره.همیشه شهدا برایم قابل احترام بودن و هستند و ان شاءالله خواهند بود، مدافعان حرم برایم مقدس بوده‌اند و شهدای آنان پرچم‌داران آن‌ها هستند که اعتقاد دارم این انقلاب اسلامی ایران از وجود نازنین این عزیزان است که پابرجاست. این سؤال مدت‌ها ذهنم رو درگیر خود کرده بود که چطوریه که این شهدا زندگی عاشقانه زیبایی رو داشتن تا این‌که این حدیث رو دیدم امام صادق علیه‌السلام می‌فرمایند: «هر کس بیشتر دوستدار ما (خاندان عصمت و طهارت) باشد، به همسرش نیز بیشتر دوستی می ورزد».

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس

سمت راست شهید اردشیر ابراهیم پور که همسر شهید خوابشان را دیده بودند
سمت چپ شهید حسن حسین پور که شهید سیاهکالی همیشه سر مزارشان می رفتند

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
❣به فدای شور و شین شـ‌هـدا
❣اسم رمز «یاحسین»" شـ‌هـدا
❣هرکه باشیم و به هرجا برسیم
❣زیر دِینیم، زیر دِینِ شـ‌هـدا گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

اهدای کتاب یادت باشد به کتابخانه مدرسه روستای کُردمیر استان مازندران، توسط گروه‌های جهادی

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
کتاب زندگی‌نامه شهید رو در مسیر راهیان نور امسال که توسط برادر بزرگوارم که به من داده شده بود به اتمام رساندم. آنچه از نوشته‌ها و خاطرات زیبا و عاشقانه کتاب برداشت کردم نشانگر زندگی همراه خلوص و ایمان و فداکاری به چشم می‌خورد.
ای‌کاش معنـی ؛
- اضطراب‌های هر شب ...
-هر لحظه منتظر شنیدن خبر ناگوار عزیزترین ...
-بی بابا شدن بچه‌ها ...
-بی پسر شـــدن مادرها را درک نماییم.
راستی !
ارزش این‌ها چقـــدر است ؟؟؟
گذشته از تمام این‌ها ؛ ما دریافته‌ایم که امروز
عاشورای_زینب (س) است ...
اگر غافل شویم، بی‌شک نادم و پشیمان خواهیم شد ..
و ای‌کاش قدر موقعیت و جایگاهی را که در آن هستیم بدانیم، بدانیم که برای آرامش رسیدن به این موقعیت و مکان هنوز هم عزیزان و بزرگواران شهیدی هستند،که با نثار جان خویش...
بتونیم در آرامش به دیگران خدمت کنيم. لحظه‌لحظه نفس کشیدمان را مدیون این بزرگواران و خانواده ایشان هستیم.
و این را بدانیم که شهیدان را نیازی به گفتن و نوشتن نیست ، آنان نانوشته دیدنی و خواندنی هستند
بیان این جملات هم تلنگری بود برای من حقیر،سرپا گناه جامانده که از خواب غفلت بیرون بیایم.

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی

مراسم #افطاری_ساده به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۸ خرداد ۱۳۹۷، همراه ثبت‌نام در مسابقه کتاب‌خوانی با کتاب (یادت باشد) و توزیع بسته فرهنگی بین دعوت‌شدگان به همت خواهران بسیجی مسجد جامع شهریار

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
مطالعه این کتاب زیبا و بسیار اثرگذار رازق معنوی بزرگی از جانب پروردگارم می‌دانم و در ابتدا باید بگویم، الحمدالله رب‌العالمین.
خدایا شکرت که عشق اهل‌بیت علیهم‌السلام و عشق لذت‌بخش شهدای عزیز را در دل ما چون نهالی زیبا هدیه کردی تا روزی به ثمر بنشیند و قدم در جای پای شهدا بگذاریم.
این کتاب، روایت دو هم‌سفر که عشقشان از جنس عشق‌های آسمانی است و اتصالشان به‌حق‌تعالی این عشق راکم نظیر و مطهر کرده
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ...
شهدا چقدر لطیف و زیبا و البته محکم، عشق خود را به عاشقان مسیر کربلا پیوند زدند و چه مردانه پای اعتقاد خود ایستادند و چقدر زود و سریع، حسین وار به قافله رسیدند و در گروه والسابقون السابقون... جای گرفتند
و نه به حرف که به عمل به هل ناصر من ینصرنی امام زمان (عج) خویش لبیک گفتند
بارها در حین مطالعه اشک ریختم اشک‌هایی که با خودشان دنیایی از غبطه و شرمندگی و عطش بندگی خالص حق‌تعالی (آن‌گونه که شهدای عزیز درک کردند) رو همراه داشت
پی به عمر تلف شده‌ام بردم و بار بسیار سنگینی که شهدای عزیز بر دوشمان به امانت گذاشته‌اند را حس کردم، باری که باید حافظش باشیم تا به مقصد نهایی برسد ان شاء الله.
همه ما که قدم در وادی یادت باشد گذاشتیم قراری عاشقانه تا پایان سفر با هم بگذاریم شاید بتوانیم به لطف خداوند دعا و نگاه ویژه شهدا به‌خصوص شهید عزیز ما هم روزی راه را روشن کردیم و دل‌هایی را روشنایی بخشیدیم
قرار عاشقی همه ما یادت باشدی ها این است: یادمان باشد که مدیونیم که شهدا از حلالشان گذشتند و خانواده‌های محترمشان این درد سنگین و جان‌سوز و کشنده، رو را به چه بهایی تحمل می‌کنند؟
قرارمان یادمان باشد، دیگر وادی احساس و اشک بس است احساس بال پروازاست ولی به‌تنهایی کافی نیست باید بال علم و عمل داشت.
باید مرد میدان بود و عمل کرد. گناه نکنیم و عامل به عمل شهدای عزیز باشیم، دائم الوضو باشیم، غیبت نکنیم، نماز اول وقت بخوانیم قران کریم را محجور نگذاریم، چشمان خود را پاک نگه داریم، اهل ذکر شویم، سعی کنیم اهل نماز شب شویم و...
تا آخر یادمان باشد درس‌های که در یادت باشد از شهید بزرگوار آموختیم...
خدایا به‌حق ناله‌های جان‌سوز عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب سلام‌الله علیها و به‌حق خون پاک شهدای کربلا همه شیعیان و نسل ما را حسینی قرار بده

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
- پول خوبی میدن که میرن!
-اینا برای چی میرن از حکومت اسد دفاع کنن؟
- جنگیدن راه‌حل ماجرا نیست!
- ما از دیکتاتور حمایت کنیم یعنی؟!
این حرف‌ها را حتماً تو هم شنیده بودی. خبر داشتی از آن‌ها، می‌دانستی و وسایلت را جمع‌وجور کردی، می‌دانستی و سعی می‌کردی که وقت خداحافظی با همسرت اشک نریزی، مبادا دلش بلرزد... یادت هست؟
قدم به خیابان گذاشتی و دکه‌ی روزنامه‌فروشی محل، غوغای تیترهای درشت و مقاله‌های تندوتیز علیه قدم‌های تو بود اما تو وسط صدای بازی و خنده کودکان در پارک، زمزمه می‌کردی: مبادا دلشان بلرزد...
شاید ته دلت به آن‌ها حق می‌دادی، روزگار فرق کرده بود، دیگر نه موشکی خواب مردم را به هم می‌ریخت و نه هر روز جوان رشیدی روی دوش مردم شهر تشییع می‌شد.
تو می‌رفتی و همسرت نمی‌دانست اگر روی خاک بیافتی، اصلاً پیکرت باز خواهد گشت؟ و اگر بازگردی سر در بدن داری یا نه؟
تو اما قدم‌هایت را محکم‌تر برمی‌داشتی سمت جایی که خطرناک‌ترین و درنده‌ترین جانداران تاریخ مشغول سخت‌ترین جنایت‌ها بودند.
تو برای این خاک، قدم در سرزمینی گذاشتی که نامش ایران نبود، آن‌هم در روزگار زخم‌زبان‌ها...
رفتی و نگذاشتی صدای ماشین کشتار بدترین موجودات تاریخ بشریت، به گوش ما برسد.
مبادا دل کسی بلرزد...

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس

تقریظ آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و همسر شهید سیاهکالی

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم
همان شهیدی که از سوریه با رمز «یادت باشه» به همسرش می‌گفت: «دوستت دارم!».

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
دکتر فضه سادات حسینی گوینده خبر شبکه یک سیما
یادت باشد ...
فصل اول ملازمان حرم که پخش شد، این جمله خیلی سریع و همه‌جا پیچید؛ جمله عاشقانه‌ای از شهید سیاهکالی به همسرش ... یک عبارت رمزی ...اشک‌های خواهر عزیزم موقعی که این خاطرات رو می‌گفت، از یادم نمی‌ره … همه ما اشک ریختیم و تحسین کردیم این‌همه فداکاری را ...خیلی خیلی سخته که زندگی‌ای ک عاشقانه دوستش دادی، خودت تقدیم کنی بره ...این یعنی نهایت ایثار و فداکاری ...
حالا «یادت باشد» عنوان کتابی ست ک خاطرات شهید رو به نقل از همسرش منتشر کرده ... بعضی کتاب‌ها هم یک‌جور دیگری دل آدم را هوایی می‌کنند مثل همین کتاب...
اگر دنبال یک عاشقانه بی‌نظیر هستید؛ اگر می‌خواهید کمی زندگی هامون بوی #معرفت و محبت و صمیمیت بگیره، اگر می خواید این شب‌ها و روزها با یه کتاب خوب خلوت کنید یا اینکه می خواید یه کتاب خوب رو به بهترین عزیزتون هدیه بدین این کتاب رو از دست ندید
«یادت باشد» عاشقانه‌ترین اثر شهدای مدافع حرم و کتاب تحسین شده سبک زندگی و یک رمان خواندنی ناب

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
من خواستم از همسر شهید حلالیت بطلبم، بگین که تو رو به خون شوهرت قسم حلالم کن، من یه دختر بی‌حجاب بودم همش می‌گفتم که مدافعان حرم برا پول رفتن اما الآن فکرم عوض‌شده و چادری شدم
خیلییییییی شرمنده‌ام
موقع خوندن این کتاب لحظه‌به‌لحظه گریه کردم، اصلاً دوست نداشتم تموم شه، به خودم اومدم و دیدم این خاطرات هیچ‌وقت تموم نمیشن، مثل فرزانه خانم و آقا حمید زیاد هستن، کاش ماهم یه کم شبیه اینا باشیم.
داشتم با خودم فکر می‌کردم که مگه قهرمان‌تر از این شهیدا هست دیدم آره هست همسران شهدا

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس

نظرات خوانندگان کتاب یادت باشد
یادت باشد یک عاشقانه است، یک روایت داستانی غریب، یک دنیا لبخند و اشک و دلهره، گام‌به‌گام با یک زندگی راه می‌روی، گاهی می‌خندی، گاهی قهر می‌کنی، گاهی استرس داری، ولی وقتی به آخر کتاب می‌رسی فقط اشک می‌تواند آرامت کند
این کتاب باید خوانده شود تا رمز غربت همسرانه شهدای مدافع حرم واگویه شود.

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس

دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضائی نژاد با یادآوری قسمت چهاردهم ملازمان حرم به استقبال کتاب یادت باشد رفت

 راه های ارتباطی با «یادت باشد»
به گزارش ایکنا، خوانندگان و علاقه‌مندان می‌توانند تازه‌ترین بازتاب‌های این کتاب را در کانال زیر در پیام‌رسان ایتا دنبال کنند.
https://eitaa.com/yadat_bashad/304
خرید آنلاین و پست سفارشی از طریق سایت: http://yadat-bashad.ir

گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی+عکس
همچنین می‌توانید نظرات خود را به سامانه 6600028682 یا شماره همراه 09109599740 از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی ارسال کنید.
گزارش از رقیه ملاحسنی
انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۷
0
0
چه گزارش زیبا و خوبی
دست شما درد نکند
کیانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۴
0
0
خیلی کتاب قشنگیه واقعا من عاشق این کتاب شدم
خوش به حال این شهید بزرگوار که به مقام زیبای شهادت نائل شد
کردکوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۶
0
0
سلام فرازنه خانم من کتاب شما رو دیشب تمام کردم کتاب شهیدان زیاد خوندم ولی دیشب تا ساعت سه و نیم فقط گریه کردم فقط بهتون خداوند منان صبر بده وغبطه میخورم این همه عشق و علاقه و این همه زیبای خدایی در دل برای شهادت نمیتوانم چیزی بگویم فقط میتوانم بگویم خوشا به سعادتت وارتون میخوام از شهید بزرگوار بخواهید که دعای عاقبت بخیر برای ما داشته باشد التماس دعا
captcha