آموزش قرآن به کودکان موجب تعمیق فضای معنوی جامعه می‌شود
کد خبر: 3725103
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

آموزش قرآن به کودکان موجب تعمیق فضای معنوی جامعه می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اینکه عمل کردن به آموزه‌های قرآن کریم زمینه‌ساز توفیق انسان در زندگی می‌شود، گفت: آموزش قرآن به کودکان موجب گسترش و تعمیق فضای معنوی جامعه می‌شود.

آموزش قرآن به کودکان موجب تعمیق فضای معنوی جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: قرآن با فطرت بشریت آمیخته است لذا انسان هر قدر مقامش در حفظ و قرائت قرآن بالا برود به همان اندازه تواضعش به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و مذهبی بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عمل کردن به آموزه‌های قرآن کریم زمینه‌ساز توفیق انسان در زندگی می‌شود، افزود: آموزش قرآن به کودکان موجب گسترش و تعمیق فضای معنوی جامعه می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا عنوان کرد: اگر خواستار اصلاح و تربیت جامعه بوده و می‌خواهیم به سطح اخلاقی خوبی در جامعه برسیم محتاج به قرآن هستیم.
وی اعلام کرد: مادران و پدران باید فرزندان را از دوران کودکی به سمت حفظ و قرائت قرآن ترغیب و تشویق کنند و با بیان مفاهیم و ترجمه قرآن در گسترش و تعمیق فضای معنوی در جامعه قدم بردارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار یادآور شد: توجه به معارف و مفاهیم ارزشمند کتاب آسمانی قرآن، موجب اصلاح جامعه و بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
انتهای پیام

captcha