تشریح فعالیت های ستاد نهج البلاغه خوانی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3724759
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
گنجی بیان کرد:

تشریح فعالیت های ستاد نهج البلاغه خوانی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی- دبیر ستاد نهج‌البلاغه‌خوانی در چهارمحال و بختیاری فعالیت های یک ساله این ستاد در استان برای گسترش نهج البلاغه خوانی و انس مردم با این کتاب تشریح کرد.

هوشنگ گنجی، دبیر ستاد نهج‌البلاغه‌خوانی در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی با شعار«من نهج‌البلاغه می‌خوانم» به دنبال گسترش خواندن این کتاب شریف و ترغیب مردم برای انس گرفتن با آن است.
وی گفت: در این راستا نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در استان حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: در طی این مدت به تشکیل ستادهای شهرستانی به منظور تشکیل جلسات نهج‌البلاغه‌خوانی در بین اقشار مختلف مردم در منازل، مساجد، ادارات و محافل مختلف اقدام کرده است.
گنجی بیان کرد: این ستاد با دعوت از حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، مسوول این نهضت در کشور و برگزاری جلسات مختلف در میان اقشار مختلف مردم، آنان را با هدف نهضت و روش آسان نهج‌البلاغه‌خوانی آشنا کرده و در طی این مدت به منظور دسترسی آسان مردم به کتاب نهج‌البلاغه، این کتاب را از انتشارات نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی تهیه کرده است.
وی یادآور شد: امسال در راستای نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی، در هفته آخر ماه رمضان(۱۹ تا ۲۵ خردادماه) حجت‌الاسلام مهدوی ارفع در استان حضور یافتند.
گنجی سخنرانی در جمع فعالان فرهنگی و اعضای فعال نهج‌البلاغه‌خوانی به مدت شش روز در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان با موضوع «فاصله انقلابی بودن و انقلابی ماندن» از دیدگاه امام علی (ع) در نهج‌البلاغه، سخنرانی در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه شهرکرد با موضوع رزق حلال از دیدگاه نهج‌البلاغه، برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه مربیان و مبلغان نهج‌البلاغه‌خوانی برای ۶۰ نفر از خواهران و برادران را از برنامه‌های این استاد توسط ستاد نهج‌البلاغه‌خوانی استان تنظیم و اجرا شد.
وی یادآور شد: حضور در شهرستان‌های بروجن، بن، فارسان و سخنرانی در جمع فعالان نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی و مردم و تبیین نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی برای آنان، حضور در جلسات نهج‌البلاغه‌خوانی در فرخشهر و شهرکیان و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در این جلسات از دیگر برنامه‌های این ستاد بوده است

captcha