برگزاری کرسی تفسیر قر آن کریم در ۲۰۰ مسجد
کد خبر: 3723551
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

برگزاری کرسی تفسیر قر آن کریم در ۲۰۰ مسجد

‌معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی به ویژه تفسیر قرآن کریم را در مساجد در دستور کار قرار دادیم و بیش از ۲۰۰ مسجد در قم کرسی تفسیر برگزار کردند.

برگزاری کرسی تفسیر قر آن کریم در ۲۰۰ مسجد

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نجاریان زاده با اشاره به برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه های اساسی و جدی ما توجه به مباحث قرآن کریم بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: محور اصلی برنامه های ما در مساجد بود و از این رو ظرفیت کارهای خود را بر روی مساجد تنظیم کرده و مساجد را به عنوان محل فعالیت قرار دادیم.

نجاریان زاده ابراز داشت: مسجد جایگاه بسیار مهمی دارد و می توان با آموزش قرآن در مساجد در گسترش سبک زندگی اسلامی کوشید که از این رو ما نیز در دستور کار داریم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: باید جامعه با فرهنگ قرآنی روز به روز آشناتر شده و این اقدام را باید از مساجد آغاز کنیم و در ترویج فرهنگ قرآنی بکوشیم.

وی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی به ویژه تفسیر قرآن کریم را در مساجد در دستور کار قرار دادیم و بیش از 200 مسجد در قم کرسی تفسیر برگزار کردند.

نجاریان زاده گفت: روحانیون نقش بارزی در برقراری ارتباط با نسل جوان دارند و از این رو آموزش های لازم به آنها ارائه شده تا بتوانند جوانان را به مساجد جذب کنند.

انتهای پیام

captcha