خیران با کمک‌های مالی خود یاور ستاد دیه هستند
کد خبر: 3720309
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
موسوی‌قوام:

خیران با کمک‌های مالی خود یاور ستاد دیه هستند

گروه اجتماعی - رئیس ستاد دیه استان کرمان گفت: خیران با کمک‌های مالی خود یار و یاور مؤسسه خیریه ستاد دیه هستند ستادی که از سال 69 فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدحجت موسوی‌قوام، رئیس ستاد دیه استان کرمان دیروز یکشنبه، 13 خرداد در جشن گلریزان در شهرستان کوهبنان گفت: خیران با کمک‌های مالی خود یار و یاور مؤسسه خیریه ستاد دیه هستند ستادی که از سال 69 فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: افرادی مومن و متدین به‌دلیل حوادث و چالش‌های مالی دچار مشکلات مالی و گرفتار زندان شدند که با همت خیران و مردم زمینه آزادی آنان رقم می‌خورد.
موسوی‌قوام بیان کرد: حدود 17 سال از عمر ستاد دیه استان می‌گذرد که در جهت کمک به زندانیان غیرعمد فعالیت دارد که آبرومندی و نیازمندی افراد در کمک‌ها مد نظر است که برای اولین بار گرفتار زندان شدند.
رئیس ستاد دیه استان کرمان اظهارکرد: شاهد کمک‌های مقام معظم رهبری و مسوولان عالی رتبه به ستاد دیه هستیم لذا باید کمک‌ها به‌دست کسانی که شرایط را دارند برسد در حالی که مسوول کمیته امداد عضو اصلی ستاد است.
وی گفت: در کنار خیران، بانک‌ها با پرداخت تسهیلات کم‌بهره به زندانیان جرائم غیر عمد کمک می‌کنند تا مشکلات آنان برطرف شود.
موسوی‌قوام تأکید کرد: در برخی موارد با مذاکره و بدون پرداخت وجه زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند و صندوق تامین خسارت‌های بدنی هم در کنار ستاد دیه خدماتی ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد: تخفیف بدهی زندانیان هم مد نظر است که در کنار تمام فعالیت‌ها برگزاری جشن‌های گلریزان با هدف جذب کمک‌های مردمی و خیران در بهترین موقعیت که ماه مبارک هست مد نظر است.
رئیس ستاد دیه استان کرمان گفت: بالا بودن میزان مهریه‌ها و عدم دخالت برخی خانواده‌ها در موضوع ازدواج و...از جمله مشکلاتی است که باعث افزایش تعداد زندانیان شده است.
انتهای پیام

captcha