ترجمه سخنرانی رهبری در حرم رضوی به چهار زبان
کد خبر: 3701289
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

ترجمه سخنرانی رهبری در حرم رضوی به چهار زبان

گروه اجتماعی - همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی، به همت آستان قدس رضوی، متن سخنان ایشان برای مهمانان خارجی و زائران غیرایرانی به چهار زبان زنده دنیا ترجمه می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی، به همت آستان قدس رضوی، متن سخنان ایشان برای مهمانان خارجی و زائران غیرایرانی به چهار زبان زنده دنیا ترجمه می‌شود.
وی افزود: بزرگترین عملیات صوتی و تصویری در مساحت یک میلیون مترمربع همزمان با سخنرانی رهبری در اول فروردین ماه انجام می‌شود که زائران می‌توانند در پنجاه نقطه حرم رضوی از سخنرانی بهره‌مند شوند.
حسینی با اشاره به اینکه زائران حرم رضوی می‌‎توانند تصویر رهبری را در رواق امام خمینی(ره) از طریق تلویزیون مشاهده کنند، ابراز کرد: علاوه براین مهمانان خارجی نیز با حضور در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی ضمن دریافت متن سخنرانی رهبری از ترجمه همزمان نیز بهره‌مند می‌شوند.
معاون تبلیغات وارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: سخنرانی رهبری بعد از روز اول فروردین ماه چاپ می‌شود و در اختیار زائران قرار می‌گیرد که در نهایت مسابقه فرهنگی در این خصوص برگزار می‌شود و متن سخنرانی رهبری نیز در قالب سوغات فرهنگی به زائران حرم رضوی اهدا خواهد شد.
وی ابراز کرد: علاوه براین جلسات تبیین شعار سال و محورهای اصلی در روزهای نخست فروردین ماه با حضور صاحب نظران علمی و فرهنگی کشور برای نخبگان طلبه و دانشجویان در تالار قدس کتابخانه مرکزی برپا می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha