یاد شهدا برای حفظ اسلام نیاز مبرم است
کد خبر: 3686230
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
علیمرادی:

یاد شهدا برای حفظ اسلام نیاز مبرم است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری یاد و خاطره شهدا کمتر از ثواب شهادت نیست و حفظ نام و یاد شهدای انقلاب مانند مکتب سیدالشهداء باید زنده نگه داشته شود زیرا یاد شهدا برای حفظ اسلام نیاز مبرم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری دیروز یکشنبه، 8 بهمن در چهارمین یادواره ۸۲ شهید فاریاب با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از قرن‌ها از صدر اسلام حضرت امام خمینی(ره) مدرسه و مکتب جهاد و شهادت را احیا کردند.
وی افزود: برگزاری یاد و خاطره شهدا کمتر از ثواب شهادت نیست و حفظ نام و یاد شهدای انقلاب مانند مکتب سیدالشهداء باید زنده نگه داشته شود زیرا یاد شهدا برای حفظ اسلام نیاز مبرم است.
حجت‌الاسلام علیمرادی با بیان اینکه فرهنگ شهادت در خون جوانان و مردم ما نهادینه شده است، بیان کرد: شهادت بالاترین سلوک خداوند و شهدا است و آمریکا پس از شکست در جنگ تحمیلی همراه با هم‌پیمانانش به جنگ نرم روی آورده است و قصد دشمنان جدایی جوانان ما از نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن سلطه‌گر است و می‌خواهد ملت‌ها زیر سلطه او باشند، تصریح کرد: شهدا پیشتازان آزادی و استقلال بودند و نتیجه کار آنها این بود که راه را به مردم نشان دادند و مسؤولان و دولتمردان نیز در هر حزبی که هستند اگر وجه‌الله باشند خواهند ماند و هرکس انگیزه‌ای غیر از راه شهدا وامام داشته باشد به فنا خواهد رفت.
حجت‌الاسلام علیمرادی اظهارکرد: نام جاودان تنها از آن کسانی است که خالصانه خدمت کردند و مسؤولان اگر به‌دور از سیاسی‌کاری و تنها برای استقلال و آرامش این نظام و راه شهدا خدمت کنند نامشان جاودان خواهد شد مانند شهدای بزرگی چون شهید بهشتی، مرتضی مطهری و دیگر شهدا که جاودانه شدند.
وی از جوانان خواست پای در جای پای شهدا بگذارند و همانطور که شهدا جنگ سخت را کنترل کردند اکنون جوانان باید در جنگ نرم با دشمن مبارزه کنند و در این زمینه با راه شهدا آشنا شوند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید قدردان و حافظ نظام اسلامی باشیم زیرا ملت ایران در تمام دنیا سرافراز است.

captcha