هیئت ووشوی استان سمنان مقام اول مسابقات قرآن را به دست آورد
کد خبر: 3672901
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

هیئت ووشوی استان سمنان مقام اول مسابقات قرآن را به دست آورد

رئیس هیئت ووشوی استان سمنان گفت: این هیئت در مسابقات قرآن ویژه هیئت های رزمی کشور به میزبانی کرمانشاه، مقام نخست را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت:مرتضی نبوی از برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ووشوکاران سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت: استان های سمنان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم این رقابت ها را به دست آوردند.

وی افزود: این مسابقات توسط فدراسیون ووشو با حضور ۶۰ شرکت کننده از ۱۴ استان کشور شامل کرمانشاه، همدان، تهران، سمنان، خوزستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، البرز، سیستان وبلوچستان، کردستان، قم و اصفهان برگزار شد که در رشته حفظ جز ۳۰، شایان موسوی از آذربایجان شرقی، سید جواد اصلاحی از سمنان و سید محمد حسین میری از تهران مقام های برتر را به دست آوردند.

رئیس هیئت ووشوی استان سمنان گفت: در رشته حفظ دو جزء علیرضا صداقتی از سمنان، محمد مهدی وریرنار از کرمانشاه و امیر باقری از تهران مقام های برتر را به دست آوردند همچنین در رشته حفظ پنج جزء، محمد ذوالفقاری از سمنان اول، میثم امیدیان دهکردی از چهار محال وبختیاری دوم و محمد حسین صباغیان قروشانی از اصفهان سوم شدند.

نبوی افزود: در رشته ترتیل نیز مسلم عالی از کرمانشاه، صادق حیدری سورشجانی از چهارمحال و بختیاری و محسن خطیبی شریفه از سمنان و در رشته قرائت جواد ایجادی از کرمانشاه، محمد باقر بقاء از سمنان و یاسین آزاد از قزوین به ترتیب مقام های برتر را به دست آوردند.

وی بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار و با هدف ارتقای معنوی مسابقات در کنار روحیه جوانمردی، پهلوانی و ورزشکاری توسط فدراسیون ووشو برگزار شد.

captcha