تجمع حوزویان در واکنش به اظهارات ترامپ در قم + عکس
کد خبر: 3654291
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

تجمع حوزویان در واکنش به اظهارات ترامپ در قم + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت اظهارات شیطان بزرگ و حمایت از نظام اسلامی با حضور پرشور مسئولان، اساتید و طلاب انقلابی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران‌ ایکنا، نبأ، تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت اظهارات شیطان بزرگ و حمایت از نظام اسلامی با حضور پرشور مسئولان، اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم، 25 مهرماه در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در این تجمع اظهار کرد: اعتراض اجتماع بزرگ امروز حوزویان در مدرسه فیضیه که سابقه افتخارآمیز این اجتماعات هدفمند را قبل از انقلاب و پس از آن دارد، برای محکومیت اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهوری تازه به دوران رسیده آمریکا علیه ملت بزرگ ایران و علیه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
این عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: این اجتماع نشان‌دهنده انقلابی ماندن حوزه علمیه قم است؛ بزرگان، اساتید، فضلا و طلاب عزیز همه با هم در این اجتماع حضور پیدا کردند تا بگویند ما همراه تمام ملت در صحنه‌ایم و تا آخرین نفر، نفس و قطره خون خود در برابر استکبار مقاومت می‌کنیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان اظهار کرد: کینه آمریکا این است که در این منطقه حساس، راهبردی و استراتژیک یک نظام دینی استقرار پیدا کرده است؛ بغض آنان از حاکمیت دین در این منطقه است؛ حاکمیتی که به برکت خدای متعال، همکاری مردم و فداکاری ایثارگران به این ملت هدیه داده شده است.
امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: مبارزه با طاغوت، رسالت موسی نبی‌الله و پیامبر گرامی اسلام(ص) است و آنچه این اجتماع مهم را ترتیب داده، آن است که حوزه علمیه نیز راه مقدس انبیاء را دنبال می‌کند و به فضل خدا مثل گذشتگان ما که انقلاب بزرگ اسلامی را  به رهبری امام راحل سامان داده‌اند، همچنان در پی این خط است و با تمام طاغوت‌های دنیا مبارزه خواهد کرد.





سجاد حکیمی
captcha