خروجی مناسب مسابقات قرآنی علاوه برتشویق نیازمندخوراک آموزشی است
کد خبر: 3654229
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

خروجی مناسب مسابقات قرآنی علاوه برتشویق نیازمندخوراک آموزشی است

امام جمعه رودپی شمالی با تاکید براینکه برای حفظ فعالان قرآنی در جشنواره های متعدد نظیر مدهامتان باید خوراک آموزشی علاوه بربرگزاری مسابقات تدارک دیده شود، گفت: تشویق نخبگان قرآنی موجب ایجاد انگیزه جهت حرکت در مسیر قرآن می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام محمدعابدی، امام جمعه رودپی شمالی شهر تاریخی فرح آباد پیرامون برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در دیار علویان، عنوان داشت: هر عملی که برای رضای خدا انجام گیرد قطعا پیامدهای خوبی را همراه خواهد داشت حال اینکه برنامه یا فعالیتی منتسب به قرآن باشد خروجی بهتری را شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه اگر فعالیت های قرآنی نظیر جشنواره مدهامتان با هدف ایجاد یک شور مقطعی برگزار شود پیامدهای خوبی ندارد، افزود: البته برای جذب کسانی که بخواهند در اینده نیز در این مسابقات حضور یابند باید این شور همراه با برنامه های دقیق و جامع ایجاد شود.
حجت الاسلام عابدی با اشاره به اینکه فعالان حوزه قرآن زمانی که فعالیت های قرآنی نظیر جشنواره مدهامتان برگزار می شود با یکدیگر و روش های مختلف حفظ و تلاوت و تفسیر و ترجمعه قرآن آشنا می شوند، گفت: برای داشتن خروجی خوب باید استعدادها و افراد صاحب ایده و سبک در حوزه قرآن شناسایی و تقویت شوند.
وی افزود: همانطور که از برترین های رشته های غیرقرآنی حمایت می شود، باید از فعالان قرآنی و به خصوص کسانی که مقامی در مسابقات کسب می کنند، حمایت و تجلیل بعمل آید.
حجت الاسلام عابدی با تاکید براینکه برای حفظ فعالان قرآنی در جشنواره های متعدد نظیر مدهامتان باید خوراک فکری و آموزشی علاوه بربرگزاری مسابقات قرآنی تدارک دیده شود، گفت: تشویق و تکریم از نخبگان قرآنی راهی برای ایجاد انگیزه جهت حرکت در مسیر قرآن است.
captcha