فراخوان اولین جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه استادان در دانشگاه‌های خوزستان
کد خبر: 3650195
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

فراخوان اولین جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه استادان در دانشگاه‌های خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: فراخوان اولین جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه استادان دانشگاه‌های سراسر کشور منتشر شد و استادان خوزستانی هم می‌توانند در این جشنواره قرآنی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، فراخوان اولین جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه استادان دانشگاه‌های سراسر کشور منتشر شد.

این جشنواره به ميزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری و مشاركت دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي دانشگاهی از جمله جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. استادان دانشگاهي استان خوزستان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره در سه بخش آوایی، معارف قرآنی و سیره معصومان(ع) و بخش پژوهش و ۱۱ رشته برگزار خواهد شد.

بخش آوایی این جشنواره شامل رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم، بخش معارف و سیره معصومان(ع) در دو رشته ترجمه و تفسیر قرآن و سیره معصومان(ع) و بخش پژوهش هم در قالب چهار رشته مقاله‌نویسی، طرح پژوهشی، تألیف کتاب و بررسی و نقد کتاب برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون‌های کتبی این جشنواره ۲۵ آبان ماه و زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی از اول تا سوم آذرماه امسال و همزمان با هفته وحدت است.

استادان جهاد دانشگاهي خوزستان که علاقه‌مند به شرکت در اين جشنواره قرآنی هستند، جهت ثبت‌نام می‌توانند حداكثر تا 20 مهرماه با شماره تلفن 06133362880 تماس بگيرند.

captcha