احداث و راه اندازی 5 ساختمان جدید دادگستری در کرمان
کد خبر: 3645492
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵

احداث و راه اندازی 5 ساختمان جدید دادگستری در کرمان

گروه اجتماعی: معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان از احداث 5 ساختمان جدید دادگاه عمومی در مناطق جنوبی و شرق استان کرمان خبر داد و گفت: این ساختمان‌ها مربوط به حوزه‌های قضایی رودبار جنوب، قلعه گنج، نرماشیر، ریگان و فهرج می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی بخشی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان دیروز شنبه، 1 مهر بر ضرورت دسترسی آسان شهروندان به خدمات قضایی تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت دادگستری استان کرمان، رفع محرومیت قضایی از مناطق مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان می‌باشد.
وی اعلام کرد: با احداث این بناها بیش از 3هزار 500 مترمربع به فضای اداری دادگستری استان کرمان افزوده خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان بیان کرد: کلنگ احداث این ساختمان‌ها در زمستان سال 95 توسط معاون منابع انسانی قوه قضائیه و  رییس کل دادگستری استان زده شده است و بحمدا...تا کنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای انجام شده و امیدواریم تا پایان سال جاری  مورد بهره‌برداری  قرار گیرند.
وی تأکید کرد: با پیگیری‌های دلسوزانه و مجدانه دکتر موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان، بیش از سه میلیارد و پانصد هزار تومان اعتبار برای احداث و تجهیز  این ساختمان‌ها در نظر گرفته شده است.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان
captcha