انجام فعالیت‌ها زیر نظر دبیرخانه مشترک/ اتحادیه‌ مدغم و رشد فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3615911
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

انجام فعالیت‌ها زیر نظر دبیرخانه مشترک/ اتحادیه‌ مدغم و رشد فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با ادغام دو اتحادیه شاهد رشد و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی خواهیم بود، گفت: از این پس فعالیت‌های قرآنی زیر نظر یک دبیرخانه مشترک انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز جلسه توجیهی با موضوع اتحادیه مدغم باحضور مدیران مؤسسات در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه مرتضی هامانی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه گفت: مؤسسات با تمام سختی‌ها و مشکلات در تلاش هستند تا برای خدا یک نفر را با قرآن آشنا کنند و این جهاد است.
وی افزود: هدف از اتحادیه مدغم تلاش برای قدرتمند کردن مؤسسات و رشد و شکوفایی فعالیت‌های این مراکز قرآنی است.
هامانی اظهار کرد: در این راستا یک تشکیلات هماهنگ در کشور و به‌طبع آن در استان موجب رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.
درادامه این جلسه حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه موازی‌کاری در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی را مشکلی اساسی عنوان کرد.
وی با اشاره به برخی از مشکلات مؤسسات، گفت: مشکل اساسی در مؤسسات انجام کار به‌صورت فردی است و این مسئله موجب جلوگیری از رشد مؤسسات شده است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: از دیگر این مشکلات موازی‌کاری نهادها در خصوص انجام فعالیت‌های قرآنی است که ادغام دو اتحادیه موجب خواهد شد تمام فعالیت‌های قرآنی زیر نظر یک دبیرخانه واحد انجام شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به برخی از مفاد اساسنامه اتحادیه مدغم به اعضاء مؤسساتی که قصد شرکت در انتخابات این اتحادیه را دارند، گفت: افراد باید با طرح، ایده و برنامه جدید در این انتخاب شرکت کنند.
captcha