هیچگونه مشکل خاصی در بحث امنیت در لیالی قدر وجود نداشت
کد خبر: 3610682
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
بنی‌اسدی فر:

هیچگونه مشکل خاصی در بحث امنیت در لیالی قدر وجود نداشت

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خوشبختانه با تمهیدات ویژه از قبل پیش‌بینی شده، هیچگونه مشکل خاصی در بحث امنیت در لیالی قدر در استان کرمان وجود نداشت و مردم با خیالی آسوده به عبادت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده انتظامی استان کرمان امروز یکشنبه، 28 خرداد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام هموطنان در ایران اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، درباره چگونگی برقراری امنیت لیالی قدر گفت: پلیس استان کرمان مفتخر است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در رده‌های عملیاتی، اجرایی، تخصصی و همچنین بهره‌گیری از تلاش سایر دستگاه‌ها که وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند، در تأمین امنیت لیالی قدر موفق عمل کرد.
وی افزود: نزدیک به ۱۰ هزار نفر از همکاران در مجموعه پلیس استان کرمان شرایط مساعدی را برای عبادت و عزاداری مردم فراهم کردند و وظیفه ارتقاء امنیت عمومی جامعه را بر عهده داشتند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه رده‌های قضایی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات نهایت همکاری را با پلیس برای برقراری امنیت انجام دادند، تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات ویژه از قبل پیش‌بینی شده، هیچگونه مشکل خاصی در بحث امنیت در لیالی قدر وجود نداشت و مردم با خیالی آسوده به عبادت پرداختند.
بنی‌اسدی فر تأکید کرد: حفظ و ارتقاء امنیت عمومی جامعه وظیفه خطیر پلیس محسوب می‌شود و این مجموعه امیدوار است با کمک ائمه اطهار(ع) و شهدای عزیز اسلام این مهم را به سرانجام مقصود برساند.
منبع: نیروی انتظامی کرمان
captcha