هدف صهیونیست از جنگ بیولوژیک قطع نسل است
کد خبر: 3586168
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

هدف صهیونیست از جنگ بیولوژیک قطع نسل است

کانون خبرنگاران نبأ: محقق و پژوهشگر حوزوي در تبيين جنگ بيولوژيك و برنامه قطع نسل در ایران از طرف صهیونیست‌ها، از آمار بالاي سقط‌ جنین و ابتلا به بیماری‌های مختلف از طريق اجرای سیاست‌های سازمان بهداشت جهاني در کشور خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام دشتي در كارگاه آموزشي طب و تغذيه اسلامي كه با حضور مسافران نوروزي در مسجد مقدس جمكران برگزار شد به تشریح ابعاد جنگ بيولوژيك، بيوتروريسم و قطع نسل از طريق غذا و دارو و ابتلاي بشریت به‌خصوص جوامع اسلامي به انواع بیماری‌ها پرداخت و اظهار کرد: فقط در زمینه سقط جنین در کشور ما بیش از ۳۰۰ هزار مورد صورت می گیرد، یعنی از هر دو بانوي بارداري كه وارد بیمارستان‌ها می‌شوند يكي از آن‌ها براي عمل سقط‌ جنین است كه اين آمار بالا از ميزان کشته‌های جنگ تحميلي نيز بيشتر است.

محقق و پژوهشگر حوزوي افزود: علت‌های فراواني براي این کار وجود دارد كه مهم‌ترین آن‌ها عدم تمايل خود مادر براي نگهداري جنين و سقط‌ جنین به دليل وجود مشكلاتي براي جنين در نتیجه آزمایش‌ها غربالگري است.

وي با اشاره به اینکه موارد بسياري وجود داشته است كه برخلاف نتيجه آزمایش‌ها غربالگري جنين با سلامت كامل به دنيا آمده است توصيه كرد: مادران تا آنجا كه می‌توانند از قرار گرفتن در برابر فرکانس‌های صوتي كه وارد بدن می‌شود به‌منظور انعكاس سه‌بعدی جنين، دوري كنند چراكه اين فرکانس‌های صوتي آسیب‌های بسيار جدي و مخربي به جنين وارد می‌کند.

محقق و پژوهشگر حوزوي علت ديگر سقط‌ جنین را عدم توانايي جسمي مادر براي نگهداري جنين دانست و تصريح كرد: علت اصلي این‌گونه موارد استفاده از نمک ید دار است؛ چراكه نمك یددار برخلاف نمك طبيعي باعث ایجاد زمینه سقط ‌جنین می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتي استفاده از نمك طبيعي يا نمك دريايي را براي مادران باردار و همه انسان‌ها بسیار موثر دانست و گفت: متأسفانه علم امروز بسيار تأکید بر استفاده نمک ید دار دارد كه اين توصيه از طرف سازمان بهداشت جهاني كه پشتوانه آن صهيونيست است مطرح‌شده است.

وي بيان كرد: سیاست‌های سازمان بهداشت جهاني كه زیرمجموعه آن سازمان غذا و دارو است اين است كه بسياري از جمعيت جهان را از بين ببرند كه مهم‌ترین آن‌ها جمعيت مسلمانان و مسيحيان است.

محقق و پژوهشگر حوزوي با اشاره به اينكه صهیونیست‌ها روي تمام كالاهاي مورد تائید خود مهري به نام کار می‌زنند اظهار داشت: تمامي كالاهايي كه مهر کار داشته و مورد تائید صهیونیست‌ها است و به مصرف مردمشان هم میرسد ازجمله كالاهايي است كه مردم ديگر جوامع را از خوردن آن‌ها نهي می‌کنند و تنها به مصرف يهوديان می‌رسانند.

حجت‌الاسلام دشتي با اشاره به اینکه از جمله مواردي كه صهیونیست‌ها از طرف سازمان بهداشت جهاني وارد جامعه مسلمان و مسيحي كردند ماده‌ای به نام فلورايد است، تصريح كرد: فلورايد در ابتدا فاضلابي بوده كه از كارخانه هاي بزرگ امريكايي استخراج ميشده و امروزه وارد جامعه ما و جز مهم ترين بخش مواد مصرفي ما شده است.

وي از جمله عوارض فلورايد را عدم بارداري و سقط جنين دانست و افزود: درحالي اين ماده در اكثر مواد مصرفي ما مثل خمير دندان و اب زياد شده است كه خود صهيونيست ها به هيچ عنوان اجازه استفاده آن را براي مردم خود نميدهند كه در نتيجه باعث وجود حدود پنج میليون زوج نابارور در كشور شده است.

محقق و پژوهشگر حوزوي تنها راه رسيدن به يك زندگي سالم و به دور از انواع بيماري ها را تغيير سبك زندگي دانست و گفت: اگر ميخواهيد به چنين هدفي برسيد سبك زندگي خود را سنتي و اسلامي كنيد چراكه خداوند به خوبي ميداند چه چيزهايي براي سلامتي انسان مفيد است.

امیرمحسن سلطان احمدی

captcha