برگزاری ویژه‌برنامه روایت آفتاب در کرمان
کد خبر: 3528968
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
صدفی اعلام کرد:

برگزاری ویژه‌برنامه روایت آفتاب در کرمان

گروه اندیشه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ویژه‌برنامه روایت آفتاب تلفیقی از یک کار هنری، نمایشی، تصویری و روایت‌گونه است و به عنوان رویدادی مهم در استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، 18 شهریور در ستاد بزرگداشت سالروز دفاع مقدس گفت: ویژه‌برنامه روایت آفتاب با توجه به تقارن ایام دهه امامت و ولایت و هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: ویژه‌برنامه روایت آفتاب تلفیقی از یک کار هنری، نمایشی، تصویری و روایت‌گونه است و به عنوان رویدادی مهم در استان کرمان اجرا می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: ویژه‌برنامه روایت آفتاب از 25 شهریور ماه تا یکم مهرماه سال جاری در محل مصلای امام علی(ع) برگزار می‌شود.
صدفی عنوان کرد: موضوع ویژه‌برنامه روایت آفتاب از هبوط حضرت آدم تا بعثت، غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ظهور حضرت مهدی(عج) را شامل می‌شود.
وی تأکید کرد: برای ویژه‌برنامه روایت آفتاب در کرمان بلیت‌فروشی نداریم اما مهمانان با کارت ویژه در این ویژه‌برنامه شرکت می‌کنند.

captcha