امروز در جهان شاهد هزینه کردن کشورهای مسلمان برای مسلمان‌کشی هستیم
کد خبر: 3473039
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

امروز در جهان شاهد هزینه کردن کشورهای مسلمان برای مسلمان‌کشی هستیم

گروه سیاسی: امام‌‌جمعه رفسنجان گفت: مسلمان به مسلمان ظلم نمی‌کند، اما امروز در جهان شاهد هزینه کردن کشورهای مسلمان برای مسلمان‌کشی هستیم و عربستان پول نفت خود را برای داعش و تکفیری‌ها هزینه‌ می‌کند و زیرساخت‌های کشورهای مسلمان از جمله یمن را از بین می‌برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رمضانی‌پور، امام‌‌جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان تقوا را بهترین توشه آخرت دانست و بر رعایت قوانین در جامعه تأکید کرد.
وی با اشاره به روایتی از امام ‌صادق(ع) افزود: مسلمان به مسلمان ظلم نمی‌کند، اما امروز در جهان شاهد هزینه کردن کشورهای مسلمان برای مسلمان‌کشی هستیم و عربستان پول نفت خود را برای داعش و تکفیری‌ها هزینه‌ می‌کند و زیرساخت‌های کشورهای مسلمان از جمله یمن را از بین می‌برد.
امام‌جمعه رفسنجان ادامه داد: عربستان به صهیونیست‌ها هم کمک می‌کرد که مردم غزه و لبنان را بکشند و امروز هم با پول این کشور در عراق، سوریه، بحرین، لیبی، یمن و ... به جان مسلمانان افتاده‌اند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌ها از رموز پایداری نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: شیطان گرگ انسان است، بعضی افرادی که از اجتماع امت مسلمین جدا شدند طعمه گرگ که همان شیطان بزرگ است خواهند شد، نباید از امت حزب‌الهی جدا شوید، گرگ‌ها دنبال کسانی هستند که اندکی بیماری داشته باشند و آن‌ها را طعمه می‌کنند.
رمضانی‌پور افزود: کسانی که در بیرون از مرزها و داخل کشور حرف‌های دلسردکننده می‌زنند، بدانند مردم گوششان بدهکار نیست و شعار مرگ بر ضد ولایت‌فقیه که شعار ارزشی است را همواره سر خواهند داد.
وی در ادامه سخنان خود در این زمینه گفت: کسی که علیه مبانی اسلام و آرمان‌های انقلاب و مردم کار می‌کند مرگ بر ضد ولایت فقیه شامل او هم می‌شود.
امام‌جمعه رفسنجان با تبریک دهه‌ فجر اظهار کرد: هنوز برخی به فهم انقلابی نرسیدند و خود را محصور افکار غرب‌گرایانه می‌کنند، خوب است خود را از حصار ذلت، خواری و بنده‌پرستی بیرون بیاورند و نجات دهند.
وی با بیان اینکه طلحه و زبیر زمانی که باید کنار امام‌ علی(ع) بودند شمشیر نفاق به کمر بستند، افزود: امروز هم آدم‌هایی کنار رهبر هستند اما در عین حال منافقانه عمل می‌کنند.
امام‌جمعه رفسنجان در ادامه اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند، کسانی که حرف‌های بد و علیه نظام و ولایت‌فقیه می‌زنند مردم از آن‌ها نفرت دارند.
وی با تأکید بر رعایت حرمت شورای نگهبان، این شورا را حافظ جمهوریت و اسلامیت قانون دانست و بیان کرد: شورای نگهبان بازدارنده نفوذ‌های غربی و منحرف‌کننده در ارکان نظام است، این دوره از انتخابات حمایت آمریکا تغییر کرده، در گذشته آمریکا مردم را تحریک به نرفتن پای صندوق‌های رأی می‌کرد، اما در این دوره به‌ دنبال افراد ضدانقلاب و یا بی‌علاقه به انقلاب است.
رمضانی‌پور در ادامه سخنان خود در این زمینه تأکید کرد: مردم در برابر تبلیغات غرب و استکبار هوشیار باشند و افرادی را انتخاب کنند که 100 درصد انقلابی باشند.
وی با تشریح بر اینکه همه در برابر قانون یکسان هستیم، تصریح کرد: اینکه طرف انتصاب به بیت و اشخاص دارد در برابر قانون ارزش ندارد، امام(ره) قانون را برای برابری افراد گذاشتند.
رمضانی‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تجلیل از بانوان ورزشکار محجبه که ارزش‌ها را حفظ می‌کنند، گفت: این مهم باید مدنظر گرفته شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بر دادن صدقه تأکید کرد و گفت: بدون اجازه همسر نباید از اموال او صدقه داد، اما اگر زنی خودش حقوق‌بگیر است و اموالی دارد دادن صدقه بدون اجازه همسر مانعی ندارد.
رمضانی‌پور با قدردانی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و همه مردم در برگزاری مراسم و برنامه‌های دهه ‌فجر خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم رفسنجان ساعت 9:30 روز 22 بهمن از میدان علی‌ بن‌ابیطالب(ع) تا میدان شهدا برگزار می‌شود و همه وظیفه دارند در این راهپیمایی شرکت کنند.
captcha