ریشه جریانات تکفیری به عربستان باز می‌گردد
کد خبر: 3379325
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

ریشه جریانات تکفیری به عربستان باز می‌گردد

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ریشه همه جریانات تکفیری دنیا به آل‌ سعود و عربستان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان، محمود قاسمی، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکشنبه،12 مهرماه در جمع بسیجیان ملایر اظهار کرد: دولت عربستان بیشتر از رژیم جعلی صهیونیست کینه انقلاب اسلامی را در دل دارد، ما مشکلی با مردم عربستان نداریم اما در حال حاضر بی‌کفایت‌ترین دولت و حکومت در دنیا، حکومت عربستان است.

وی افزود: ریشه همه جریانات تکفیری دنیا به آل‌سعود و عربستان می‌رسد، حکومت عربستان به جای آنکه در راه پیشرفت و ترقی ملت خود قدم بردارد سعی می‌کند در راه انقلاب ایران سنگ‌پراکنی کند و با ارزان‌فروشی نفت بر حکومت و مردم ایران فشار وارد کند.

قاسمی بیان کرد: از یک سو پشتوانه مالی تمام برنامه‌ها و طرح‌های آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا دولت بی‌کفایت و خودباخته عربستان است و از سوی دیگر مفتی‌های آل‌سعود، زمینه شرعی این طرح‌ها را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: گاهی ممکن است آل‌سعود به ظاهر علیه اسرائیل شعار بدهد ولی در واقع یکی از حامیان اسرائیل و صهیونیست در منطقه، دولت منحوس عربستان است و یکی از دلایل اینکه اوباما و دولت‌مردان غرب دائماً می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است به خاطر اطمینان مالی از جانب عربستان برای حمله به ایران است.

قاسمی با بیان اینکه آل‌ سعود در گذشته از تمام دیکتاتورهای منطقه حمایت کرده و همچنان دست از این اقدام بر نمی‌دارد، خاطرنشان کرد: دولتی که نتواند سه میلیون زائر بیت‌الله را مدیریت کند، چگونه می‌تواند سایر کشورها را اداره کند و این در حالی است که در اکثر کشورهای مسلمین دخالت می‌کند و از سویی به سرکوب مردم و ملت‌ها می‌پردازد و از دیکتاتورهای منطقه حمایت می‌کند.

captcha