انقلاب اسلامی نقطه امید برای تمام مظلومان جهان است
کد خبر: 2790436
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
فرمانده پلیس فارس:

انقلاب اسلامی نقطه امید برای تمام مظلومان جهان است

گروه اجتماعی: انقلاب اسلامی ایران توانست دشمنان اسلام را از دست‌اندازی به این کشور مصون داشته و نقطه امیدی برای همه مظلومان جهان باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 11 بهمن در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آغاز دهه پر فروغ فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست دشمنان اسلام را از دست‌اندازی به این کشور مصون داشته و نقطه امیدی برای همه مظلومان جهان باشد.
وی، نقش امام خمینی(ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی یادگار امام راحل است و نقش ایشان در این راستا بسیار پر رنگ و تأثیرگذار بود.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ملت بزرگ ایران نیز در این راه امام راحل را همراهی کرده و روزهای به یادماندنی و غرورانگیزی در تاریخ ثبت کردند.
گودرزی با بیان اینکه تأثیرات انقلاب بر بیداری‌های اسلامی سایر ملت‌ها در سال‌های اخیر بر هیچ کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان سایر ملت‌ها را بر آن داشت تا جهت مبارزه با ظلم و ظالم به پا خیزند.
وی در پایان به برنامه‌های نیروی انتظامی استان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: خادمان مردم در انتظامی استان فارس علاوه بر تأمین نظم و امنیت مراسم‌های مختلف این دهه مبارک، برنامه‌های مختلفی از جمله غبارروبی مزار مطهر شهدا، رژه موتوری و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را برگزار خواهند کرد.

captcha