برگزاری محافل قرآنی همراه با كرسی‌های آزادانديشی در بافت
کد خبر: 2608574
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

برگزاری محافل قرآنی همراه با كرسی‌های آزادانديشی در بافت

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه آزاد بافت از برگزاری محافل قرآنی همراه با كرسی‌های آزادانديشی در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری این گونه مراسم جوانان را بيشتر جذب مسائل دینی ـ قرآنی می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، حميد پورموسی، مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه آزاد بافت روز شنبه، 4 آبان‌ماه در حاشيه محفل قرآنی دانشجويی در این دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: يكی از ارزنده‌ترين كارهای بسيج دانشجويی شهرستان بافت جذب جوانان به‌سمت قرآن بوده است كه در اين مدت استقبال خوبی از اين برنامه‌ها شده است
وی افزود: نخستين محفل قرآنی با چند نفر دانشجوی بسيجی در يك خانه دانشجويی برگزار شده بود كه مورد توجه مسئولان پايگاه‌های دانشجويی قرار گرفت، اين محفل توانست با دست در دست هم دادن، دانشجوها را به اين محافل بياورد تا امروز شاهد محفل‌های قرآنی باشكوه و زيبا باشيم.
پورموسی تصريح كرد:‌ بسيج دانشجويی سعی كرده است از اساتيد مختلف شهرستان كمك گيرد تا به‌نوعی بتوانيم اين محفل را تخصصی كنيم و از مبتدی تا قاريان بتوانند از اين محفل استفاده كنند.
وی بيان كرد: ما در اين محافل قرآنی مباحث قرائت و تفسير را دنبال می‌كنيم ‌و در اين نشست‌های كرسی‌های آزادانديشی نيز جايگاه ويژه‌ای دارد تا از دانشجو بودن خارج نشويم.
captcha