دفاع از مظلومان فلسطین، دفاع از حریم اسلام است
کد خبر: 1432707
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
حجت‌الاسلام حضوری:

دفاع از مظلومان فلسطین، دفاع از حریم اسلام است

گروه سیاسی: مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) جهرم با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: دفاع از مظلومان فلسطین دفاع از حریم اسلام و پیامبر(ص) و ائمه(س) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حضوری، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) جهرم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با تأکید بر اهمیت توجه به روز قدس گفت: روز قدس به فرموده امام خمینی (ره)متعلق به جهان اسلام است و در همین راستا همه ما وظیفه داریم یکپارچه و مستحکم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.
وی بیان کرد: پیامبر اسلام می فرماید «کسی که از خواب بیدار شود و اهتمام به امور مسلمین نداشته باشد مسلمان نیست»؛ به همین دلیل دفاع از مظلومان فلسطین دفاع از حریم اسلام و پیامبر(ص) و ائمه(س) است و وظیفه آحاد مسلمین جهان است که در این روز با حضور گسترده خود موشکی به قلب صهیونیستی باشند.
حجت‌الاسلام حضوری با اشاره به پیام مسلمانان در روز جهانی قدس اظهار کرد: یکی از حماقت‌های اسرائیل در آستانه روز قدس تحرکات و هجوم وحشیانه به فسطین و قدس است و همین امر باعث انگیزه مضاعفی برای حضور مردم است.
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) جهرم خاطرنشان کرد: حضور مردم در لبیک به ندای امام خمینی(ره) دفاع از حریم اسلام  و قدس سبب عقب‌نشینی اسرائیل است.
وی ابراز کرد:  متاسفانه اسرائیل از شکست‌های متعدد در سوریه و لبنان، عراق و فلطسطین درس عبرت نمی‌گیرد و روز به روز سست‌تر  و به یک گروه شکست خورده تبدیل شده است.

captcha