نگاه القایی غرب به زنان باید اصلاح شود/ اخلاق‌مداری؛ راهکار حل مشکلات
کد خبر: 1379334
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
حجت‌الاسلام یزدان‌دوست:

نگاه القایی غرب به زنان باید اصلاح شود/ اخلاق‌مداری؛ راهکار حل مشکلات

گروه اجتماعی: مسئول کانون‌های فرهنگی زرندیه با اشاره به مسئولیت سنگینی که بر عهده زنان نخبه است، گفت: تصحیح نگاه غلط القایی از سوی دنیای غرب به زن و مردیک ضرورت است، چرا که این نگاه غلط منجر به پایمال شدن ارزش‌ها در جوامع بشری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌اللملی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌‌الاسلام یزدان‌دوست، مسئول کانون‌های فرهنگی - تبلیغی زرندیه، 5 اسفند در دیدار با زنان فرهیخته و نخبه این شهرستان، بر کیفیت برخورد زن و مرد در اخلاق اسلامی در قانون اسلامی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: مسئولیت اساسی، سنگین و مضاعفی که بر عهده زنان نخبه وجود دارد تصحیح نگاه غلط القایی از سوی دنیای غرب به زن و مرد است؛ چرا که این نگاه باطل و غلط منجر به پایمال شدن ارزش‌های بسیاری در جوامع بشری خواهد شد و به هیچ وجه نتوانسته جلوی ظلمی را که در طول تاریخ به زن در خانواده و بیرون خانواده می‌شود را بگیرد.

حجت‌الاسلام یزدان‌دوست عنوان کرد: جلوگیری از بی‌عدالتی، مظلومیت زنان، فشارهای گوناگون جسمی و روحی که در غرب به مراتب بیشتر از کشور ماست که تنها در سایه‌ اخلاق، قانون، تهذیب و تهذب مردان امکان‌پذیر است.

مسئول کانون‌های فرهنگی - تبلیغی زرندیه افزود: عمده این مشکلات در خانواده به‌وجود می‌آید که در این زمینه زنان مظلوم واقع می‌شوند؛ لذا حل تعدادی از این مشکلات با نصیحت و برخی نیز با ضرب و زور قانون امکان‌پذیر است.

یادآور می‌شود؛ در پایان این نشست بانوان فرهیخته به اظهارنظر در خصوص مسائل فرهنگی پرداختند.

captcha