سازمان ملل و شورای امنیت به ابزار ظلم و بی‌عدالتی تبدیل شده‌اند
کد خبر: 1353515
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲
آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی:

سازمان ملل و شورای امنیت به ابزار ظلم و بی‌عدالتی تبدیل شده‌اند

گروه خبرنگاران افتخاری/امیرمحسن سلطان‌احمدی: مفسر تفسیر قرآن کریم در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بیان کرد: سازمان ملل، شورای امنیت و امثال این سازمان‌ها برای ایجاد صلح و حقوق بشر تأسیس شدند، اما متأسفانه اکنون به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر تبدیل شده‌اند.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی مکارم‌ شیرازی، این استاد حوزه علمیه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت صاحب‌الامر(عج) را تبریک گفت.



وی تصریح کرد: همه عالم و جهانیان در انتظار آن حضرت هستند و تا آن حضرت ظهور نکنند، عدالت و صلح در جهان حاکم نخواهد شد.



مؤلف تفسیر نمونه با تأکید بر اینکه بسیاری ادعای آوردن صلح و عدالت برای مردم دنیا را داشتند، اما ناکام بوده و هستند، ‌اظهار کرد: سازمان ملل، شورای امنیت و امثال این سازمان‌ها برای ایجاد صلح و حقوق بشر تأسیس شدند، اما متأسفانه اکنون به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر تبدیل شده‌اند.



آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه همه مردم دنیا از ظلم و ستم خسته شده‌اند و راهبری عدالت گستر می‌جویند، بر ضرورت دعا برای تعجیل در فرج حضرت امام زمان(عج) تأکید کرد.



وی یادآور شد: بر همه ما لازم است که شب و روز برای تعجیل ظهور آن حضرت دعا کنیم چراکه هرچه دعا بیشتر باشد، احتمال اجابت بیشتر است.

captcha