بهشتی؛ مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت آموزش و پروش شد
کد خبر: 1322429
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

بهشتی؛ مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت آموزش و پروش شد

گروه اجتماعی: وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی را به عنوان مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی را به عنوان مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه تربیت دینی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت منصوب می‌شوید.

امید است با توجه به رویکردهای فرهنگی ومذهبی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح است، با همکاری و هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی نسبت به توسعه فرهنگ دینی در نظام تعلیم و تربیت کشور همت کرده و مسیر دستیابی به اهداف و چشم‌انداز و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را هموار کنید.

توفیقات جنابعالی در نشر فرهنگ انسان ساز اسلام در نظام تعلیم و تربیت کشور را با بهر‌ه‌گیری از ظرفیت‌های درونی و بیرونی وزارت آموزش و پرورش از درگاه احدیت خواستارم.

captcha